Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky
Kalvas, Pavel ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky Cíle: Cílem diplomové práce je identifikace a popis jednotlivých užitků plynoucích divákům z návštěvy fotbalového utkání SK Slavia Praha v aktuální sezóně 2022/2023 na domácím stadionu. Následně pomocí marketingového výzkumu bude zjištěna spokojenost přímých diváků s užitky, které jim klub nabízí v souvislosti s návštěvou domácích utkání SK Slavia Praha. Metody: V diplomové práci byly použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu. Jednalo se tedy o smíšený výzkum. Pro získání potřebných dat bylo využito osobního pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a metody elektronického dotazování. Pomocí kvantitativního výzkumu byla zjištěna spokojenost přímých diváků s dílčími užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu. Výsledky: Jako základní užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu byly identifikovány sportovní výkon, bezpečnost, stadion, doprovodný program, doprovodné služby a VIP služby. V rámci doprovodných služeb byla samostatně hodnocena fanzóna před stadionem, občerstvení v útrobách stadionu, oficiální klubový fanshop a rovněž sektory pro rodiče s dětmi. Z výsledků marketingového výzkumu následně vyplynulo, že s většinou užitků byli respondenti převážně spokojení. Největší spokojenost panovala...
Historie fotbalového klubu SK Slavia Praha od založení do roku 1945
Rejka, Lukáš
V diplomové práci se budu zabývat historií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Začátek práce bude obsahovat fotbalovou historii ve světě a u nás. Dále bude členěna na jednotlivá období od počátků klubu do roku 1945. Fotbalové sezony budou rozepsány do kapitol a budou obsahovat výsledky zápasů. V jednotlivých kapitolách se zmíním o symbolech klubu, nejvýznamnějších osobnostech, nejslavnějších hráčích a trenérech, a stadionech fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
bakalářská práce nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu posledních let SK Slavia Praha České republice dlouhodobě nejpopulárnějším sportem a pandemie Covidu 19 se ho značně dotkla, jelikož došlo dlouhému přerušení všech soutěží a profesionální soutěže se dohrávaly před omezenou kapacitou diváků. práci rozebírám teoretické poj e světa sportovního marketingu specifika financování fotbalových klubů v České praktické části rozebírám marketingovou komunikaci Praha se zaměřením na dvě období během pandemie prvním období zápasy nehrál vůbec a ve druhém se hrál diváků nebo s omezeným počtem diváků na stadionu. práci , jak se změnila komunikace klubu, která za normálních podmínek směřovala k fanoušci přišli na Zjišťuji, jaký obsah klub tvořil, aby si udržel a nadále získával fanoušky. Výsledkem je obsahová analýza dvou odlišných období, ze které vychází závěry a doporučení pro další
Historie fotbalového klubu SK Slavia Praha od založení do roku 1945
Rejka, Lukáš ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
V diplomové práci se budu zabývat historií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Začátek práce bude obsahovat fotbalovou historii ve světě a u nás. Dále bude členěna na jednotlivá období od počátků klubu do roku 1945. Fotbalové sezony budou rozepsány do kapitol a budou obsahovat výsledky zápasů. V jednotlivých kapitolách se zmíním o symbolech klubu, nejvýznamnějších osobnostech, nejslavnějších hráčích a trenérech, a stadionech fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Ježek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace a zejména pak současná marketingová strategie. Ve třetí kapitole se nachází vyhodnocení marketingového výzkumu. V poslední kapitole bakalářské práce dochází k interpretaci získaných dat z provedeného marketingového výzkumu a následně k zhodnocení současné marketingové strategie klubu. Uvedeny jsou i náměty na její zlepšení do budoucna.
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Hricko, Jiří ; Horová, Olga (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.